Етапи проекту
:
I етап ( 2012- 2013 р.р.) :
1. Теоретично - наукове обґрунтування проблеми, аналіз сучасних досліджень публікацій у сфері
психодіагностики креативності.
2. Вивчення
науково-методичної літератури.
3. Створення концепції
проекту.
4. Апробація та
запровадження сучасних методик
виявлення творчо обдарованих
дітей.
5 . Підготовка
та видання посібників з психодіагностики креативної особистості.
II етап ( 2013-2014 р.р. ) :
1. Підготовка , розробка та
апробація корекційно-розвивальних занять
, програм для розвитку творчих здібностей
учнів.
2. Розробка основних
напрямів роботи з підтримки творчо обдарованої молоді , узагальнення та
поширення досвіду психолого-педагогічного
супроводу учасників навчально-виховного процесу.
III етап ( 2014 -2015
р.р.):
1. Обробка інформації .
2. Редагування тестових матеріалів проекту.
3. Остаточне матеріально-технічне оформлення .
4. Захист проекту на
засіданні атестаційної комісії, на
районному методичному об’єднанні .
Комментариев нет:
Отправить комментарий