Психопрофілактика, яка спрямована на:
· формування в учнів, педагогів, керівників та інших
працівників закладу, батьків загальної психологічної культури взаємодії ;
· своєчасне попередження порушень у
розвитку учнів, їх психоемоційного стану.
Основні форми психопрофілактичної роботи:
· участь у батьківських зборах і
заняттях батьківського комітету школи;
· проведення педагогічних консиліумів,
виступи перед педагогами
· відвідування уроків і психологічний
аналіз навчальної діяльності;
· участь у плануванні навчально- виховного процесу;
· проведення занять психоемоційного
тренінгу;
Психокорекційна діяльність, яка спрямована на:
· допомога
у подоланні відхилень у розвитку учнів, навчанні і поведінці;
· надання психологічної допомоги учням, педагогам, батькам, що опинилися в
екстремальних чи критичних життєвих ситуаціях.
Психокорекція включає такі форми роботи:
· індивідуальну і спільну роботу з учнями, батьками, педагогами-організаторами
, учителями ;
· бібліотерапію, музикотерапію;
· психоемоційний тренінг;
· рефлексотерапію.
Консультативна робота, яка спрямована на:
· консультування учнів з проблем навчання, розвитку,
професійного та життєвого самовизначення, взаємин з дорослими та ровесниками, самоосвіти та виховання;
· консультування адміністрації,
педагогів, батьків з проблем психології навчання, виховання, керівництва
особистістю та колективом.
Консультації
здійснюються в індивідуальній та груповій формах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий