Завдання психологічної служби
Сприяти гармонійному, творчому, інтелектуальному,
моральному і фізичному розвитку учнів, підвищенню рівня психологічних знань та
професійної етики всіх працівників закладу,
впровадженню основних принципів креативної педагогіки в
навчально-виховний процес .
Вирішенню цих завдань сприяє діагностична робота,
яка передбачає розробку і впровадження діагностичних програм для оцінювання:
· рівня психологічного розвитку учнів;
· рівня засвоєння знань;
· рівня творчих здібностей;
· рівня розвитку самосвідомості та
особистості учнів;
· професійної спрямованості учнів;
· якості міжособистісних стосунків у
колективі (учнів,
педагогів, батьків) щодо укладу шкільного життя та організації всієї роботи в закладі;
· акцентуації характеру учнів.
Форми діагностичної роботи:
· індивідуальне тестування учнів;
· групове тестування учнів при вступі до вузу й обранні професії;
· відбір учнів, які потребують психокорекції та
медико-психологічної допомоги;
· анкетування учнів, педагогів, батьків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий