Тип, домінуючий у проекті
:пошуково-інформаційний,
узагальнюючий.
Тривалість : довготривалий.
Керівник : Шарий Вікторія Андріївна.
Учасники : 6-Б, 7-Б, 10-Б класи.
Форма захисту: видання
науково-методичної літератури ,практичних посібників.
Шляхи реалізації : упорядкування
діагностичного та
корекційно-розвивального інструментарію, тренінгові
заняття з учнями .
Очікувані результати : систематизувати та аналізувати
роботу практичного психолога , оптимізувати консульта-тивно-методичну
роботу з класними керівниками та батьками ; розвиток творчих здібностей дітей.
Переклад слова «creativity» має два основних значення :
- творчість,
як процес;
- креативність, як
властивість особистості.
Основні поняття:
Задатки
– природні анатомо
– фізіологічні особливості організму, передумова розвитку
здібностей.
Здібності – синтез
властивостей особистості, який виявляється у швидкості оволодіння
знаннями, вміннями та навичками.
Обдарованість – своєрідне
якісне поєднання здібностей, від яких залежить успіх у будь-якій діяльності.
Найвищий рівень
розвитку обдарованості – талант і
геніальність.
Творчість - це процес людської діяльності, що
створює якісно нові матеріальні та
духовні цінності або підсумок створення суб’єктивно нового.
Креативність
- творчі здібності
індивіда, що характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, які відрізняються від
традиційних або прийняття схем мислення та входять до структури обдарованості в
якості незалежного фактора, а також здатність вирішувати проблеми, що виникають
усередині статичних систем.

Комментариев нет:
Отправить комментарий