среда, 11 февраля 2015 г.

Зміст проекту, основні поняття .




Тип, домінуючий у проекті :пошуково-інформаційний,
                                                 узагальнюючий.
Тривалість :  довготривалий.

Керівник  :   Шарий Вікторія Андріївна.

Учасники :  6-Б, 7-Б, 10-Б класи.

Форма захисту: видання науково-методичної  літератури ,практичних посібників.
 
Шляхи реалізації : упорядкування діагностичного  та
корекційно-розвивального інструментарію, тренінгові заняття з учнями .

Очікувані результати :  систематизувати  та аналізувати
роботу практичного психолога , оптимізувати консульта-тивно-методичну роботу з класними керівниками та батьками ; розвиток творчих  здібностей дітей.

Переклад слова  «creativity» має два основних значення : 

                       -   творчість, як процес;
                       -   креативність,   як властивість особистості.
                                                              
                                    

Основні поняття:

  Задатки – природні анатомо – фізіологічні особливості організму, передумова розвитку здібностей.
  Здібності – синтез властивостей особистості, який виявляється   у швидкості оволодіння знаннями, вміннями та навичками.
  Обдарованість – своєрідне якісне поєднання здібностей, від яких залежить успіх у будь-якій діяльності.
  Найвищий рівень розвитку обдарованості – талант і геніальність.


Творчість -   це процес людської діяльності, що створює якісно нові матеріальні та  духовні цінності або підсумок створення суб’єктивно нового.
   Креативність -   творчі здібності індивіда, що характеризуються готовністю до створення  принципово нових ідей, які відрізняються від традиційних або прийняття схем  мислення  та входять до структури обдарованості в якості незалежного фактора, а також здатність вирішувати проблеми, що виникають усередині статичних систем.

                            

Комментариев нет:

Отправить комментарий